Een zoon!!! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Filip, Rianne en Cheng Vondel - WaarBenJij.nu Een zoon!!! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Filip, Rianne en Cheng Vondel - WaarBenJij.nu

Een zoon!!!

Door: Filip

Blijf op de hoogte en volg Filip, Rianne en Cheng

10 Juni 2015 | Nederland, Emmen

Woensdagmiddag tegen half vier kwam Natasja en de hele ploeg en Marga van Meiling langs om ons alle informatie en foto's te geven.
Natasja had de eer om het ons te vertellen.

Het is een zoon van 2 jaar uit Xi'an, provincie Shaanxi.
We hebben direct mijn ouders gebeld (waren niet bereikbaar) en mijn schoonzus Lianne die erg blij voor ons was. Bij de ouders van Rianne gaan we het leuke nieuws persoonlijk vertellen want die wonen vlakbij. Anneleen, de zus van Rianne werd hierna gebeld, ze was helemaal overdonderd, net als wij. Anneleen was ook in de buurt en ging ook naar de ouders van Rianne.

Eenmaal aangekomen bij de ouders van Rianne was het een emotionele bedoening. Er werd veel gelachen en gehuild en hebben wij en het filmteam een leuke en gezellige middag gehad.
Dit voorstel van onze zoon is erg snel gekomen want onze papieren liggen nog niet eens in China! Het is nu afwachten hoe snel de papierwinkel wordt afgerond en dat wij kunnen afreizen. Dit zal na verwachting nog wel een maand of 3 tot 5 kunnen duren helaas.

• 16 Mei 2016 - 16:00

Bertus Van Vondel:

Hallo Filip en Rianne.

We hebben via dogter Karin de video kunnen kijken al was het met horten en stoten.
    Erg indrukwekkend en we hopen dat jullie veel vreugde mogen beleven van Cheng en Dax.
    Ook veel sterkte toegewenst en hartelijke groeten van o. Bertus en Tante Helga.