Voorstel van Meiling - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Filip, Rianne en Cheng Vondel - WaarBenJij.nu Voorstel van Meiling - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Filip, Rianne en Cheng Vondel - WaarBenJij.nu

Voorstel van Meiling

Door: Filip

Blijf op de hoogte en volg Filip, Rianne en Cheng

09 Juni 2015 | Nederland, Emmen

We moesten dinsdag 9 juni even bijkomen van de opnamedag en ik ben in de middag even met Cheng gaan fietsen. Tegen 17:00 belde Rianne op mijn mobiel en dat ik z.s.m. naar huis moest komen want Meiling had gebeld.
Cheng vroeg: wat is er aan de hand!, want ik had nog nooit zo hard gefietst (op mijn normale fiets dan).
Eenmaal thuis gekomen trof ik een enthousiaste Rianne aan met op haar voorhoofd een grote "Ja" staan. Marga van Meiling had gebeld en die hadden een eventuele match voor ons. Het is een kindje van rond de 2 jaar met gespleten handjes en voetjes. Ter verduidelijking had Marga een aantal foto's gemaild van alleen de handen en voeten. We konden om 19:30 weer terugbellen. Voor Rianne was alles al duidelijk maar ik wilde nog even een arts van Meiling spreken. Na dit telefoontje had ik ook een "Ja' op mijn voorhoofd. We hebben Marga om 19:31 gebeld en ze feliciteerde ons met ons kind. Omdat wij meedoen met het programma "Met open armen" konden wij niet direct het rapport en foto's ophalen. Marga vertelde dat Natasja Froger ons de volgende dag om 15.30 uur zou komen vertellen of het een jongen of een meisje was tezamen met de foto's en het dossiertje. De hele filmploeg en Natasja zou dus weer langskomen.
De dinsdagavond en nacht waren zeer zwaar omdat wij nieuwsgierig waren naar onze zoon of dochter.